JOAN ISAAC

Per un petó, una carícia

Per un petó, una carícia,
l’alè proper com una brisa,
què donaria jo!

Per una eterna abraçada,
una mirada enamorada,
què donaria jo!

Per una nit desordenada
fins quan darrere la persiana
ja s'intueixi el sol.

Per una mà buscant la meva,
per un sol rastre de tendresa,
què donaria jo!

Per una escala d’emergència
a la presó de la memòria,
què donaria jo!

Per escapar-me dels abismes,
per un t’estimo sense trampes,
què donaria jo!

Per una llàgrima vessada
d’uns ulls mirant-me en el silenci,
què donaria jo!

Per una calma retrobada
entre les restes d’un naufragi,
què donaria jo!

Per un somriure, un gest amable,
per restablir la confiança,
què donaria jo!

Per un passeig en bicicleta
pel bulevard dels temps feliços,
què donaria jo!

Per una escala d’emergència
a la presó de la memòria,
què donaria jo!

Per escapar-me dels abismes,
per un t’estimo sense trampes,
què donaria jo!

Per un petó, una carícia,
l’alè proper com una brisa,
què donaria jo!

Lletra i música: Joan Isaac